ZNAJDŹ TO

              Ułożyłam plan. Plan życia, roku, miesiąca, dnia. Wydawać się to może banalnie łatwe, ale trudno jest skupić swoje myśli na jednej rzeczy i spisać to na kilku kartkach.





Oooo...przepraszam zapomniałam się przedstawić. Mam na imię Oko, a znajomi nazywają mnie Oczkiem.

Jestem wielokolorowa, kocham kolory. Każdy odcień daje mi inne odczycia, przyprawia mnie o inny nastrój. Jestem wyjątkowa i niepowtarzalna, mam rozbudowane rysy i kształt, takie które są nie do podrobienia przez nikogo. Widzę to czego inni nie potrafią dostrzec. Mam umiejętność skupienia się na kilku rzeczach jednocześnie. Jestem idealna, jednym słowem ujmując.

W całym swym ukochaniu brakuję mi jednego. Mianowicie ludzi którzy dostrzegą moją nieprzeciętność i rówież będą tak samo różni od reszty jak ja.

Mam wielu znajomych. Bardzo lubię Nosek, Usta i Uszka.
Spędzanie z nimi czasu daję mi radość, jednak jest to przyjemność chwilowa, krótkotrwała.
Chciałabym poznać kogoś z kim połączy mnie taka „iskra Boża”, kogoś z kim będę mogła czerpać satysfakcję z życia codziennie w każdej sekundzie.

Czy Ty masz kogoś takiego przy swoi boku?
Zastawnów się...

Wiem, że nie ma nic naprawdę idealnego, ale wszystko jest unikatowe.
Wiem, że Nosek i Usta też są niezwykłe, ale są niepasujące do mnie.

Zastanawiam się jak to rozwiązać, rozmawiałam też z nimi na ten temat, choć nie potrafili mi pomóc rozmowa z nimi była warta poświęcenia czasu.
Pamiętaj, że rozmowa jest najważniejszą rzeczą jaką trzeba zrobić w przypadku kłopotów.

Kolejno czytam książkę za książką, które mają pokazać mi drogę do rozwiązania problemu.
Pamiętaj, że czytanie jest rozwijające i za każdym razem poszerza twój światopogląd i motywuję umysł do myślenia.

Następnie należy się skupić na szukaniu metody rozstrzygnięcia kłopotu. Nie poddawać się i nie przyzwyczajać się do tego co jest, wmawiając sobie, że jest dobrze i widocznie lepiej być nie może. Pamiętaj, że zawsze może być lepiej.

Ostatnia sprawa to wytrwałość. Jeśli chce się czegokolwiek i z determinacją się tego szuka i rozwija to musi wyjść. Nie ma możliości niepowodzenia, jeśli się tak nieugięcie brnię do spełniania marzeń i odnalezienia ludzi, którzy chcą tego samego.

Postawa teoretyczna jest, teraz należy wykorzystać ją praktycznie.

Do dzieła.

Share this:

CONVERSATION