PIÓRKO

Dziś rano natchnęło mnie i napisałam dzieciom bajeczkę na dobranoc.

Feather.JPG (400×354)

Mam nadzieję, że komuś będzie pomocna w uśpieniu swojego Maluszka.




Witam Cię.
Jestem cały biały, delikatny, przypominam zbiór kilkunastu cieniutkich niteczek.

Potrafię fruwać w przestworzach, jestem wolny.

Choć ważę niewiele daję ogromną ilość ciepła, rozgrzewam ciało i serce, każdego człowieka.

Jestem Piórkiem. Mam na imię Piórko. Przychodzę do Ciebie z poważnym problemem.

Jestem Sam, brakuję mi rodziny i przyjaciół.

Zgubiłem się dziś rano. Uchyliłem jak zawsze delikatnie powiekę, żeby słońce mnie nie oślepiło, niestety szybko zorientowałem się, że moja rodzina zniknęła. Nie wiem gdzie ona może być, ale wiem że ludzie i magia nam pomoże.

Musimy ich wspólnie odszukać, ponieważ inaczej nie będę potrafił ogrzać wszystkich dzieci, kiedy słodko śpią.

Chciałbym żebyś mi, w tym pomógł. Jesteś moją jedyną nadzieją.
Wiem, że Ty zawsze pomagasz innym i Twoje serduszko przepełnione jest litrami miłości i uśmiechu, dlatego chciałbym żebyś razem ze mną spróbował odnaleźć moją rodzinę, która utuli Cię do snu.

Zgadzasz się?

Pomożesz?

Dziękuję Ci! Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć.
Obmyśliłem plan, także teraz się mocno skup i chwyć mamę/tatę za ręce, razem na pewno osiągniemy sukces.

Teraz razem musimy wypowiedzieć czarodziejskie zaklęcie:

Za oknem staję się ciemno, księżyc uśmiecha się dlatego,
że rodzinka piórek śpieszy się, by uśpić każdego.
Piórka, piórka niech wiatr przyniesie Was do mnie,

bym spać mógł spokojnie i śnić w ciepłej kołdrze.

Dobranoc

Share this:

CONVERSATION