ALEJA KOMIKSU!


           Przedstawiam moją wczorajszą pracę. Charakteryzacja na kobietę z komiksu. Modelką została moja współlokatorka Jessica. 

Zdjęcie podkręciłam delikatnie w programie Photoshop, z którego mistrzem jeszcze nie jestem. 


Skupiając się na użytych kosmetykach to:
  1.  Użyłam podkładu marki #Pierre Rene ADVANCED LIFT najjaśnijeszy.
  2. Czarne kontury nakreśliłam zestawem FabulousGEL z #MissSporty.
  3. Czerwone akcenty wykonałam szminką #Maxfactor 715.
  4. Użyte cienie pochodzą z palety Rainbow Eyes.
Dodatkowym rekwizytem jest słynna szczotka #Tangle Teezer.
Wiem, że jest bardzo wychwalana, jednak osobiście uważam, że zachowuję się jak każda szczotka. Niestety mi ilość wypadanych/wyrywanych włosów nie zmalała dzięki niej.

W jednej kwestii mogę się zgodzić, rzeczywiście JEST UROCZA.





Share this:

CONVERSATION