Prelekcja o wyprawie na Sardynię!


      Cześć, właśnie wróciłam z wydarzenia zatytulowanego Spotkanie z Podróżnikiem, które odbywało się na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego.


Prelekcje prowadził chłopak, który wraz ze swoją dziewczyną podróżował po Azji południowo-wschodniej. 
Zwiedzili Laos, Kambodżę, Tajlandię, Malezję, Bali i inne :)
Poznawali tamten świat przez 3,5 miesiąca.

Wybrałam się tam ponieważ także planuję taką wyprawę, chociaż szczerze powiedziawszy nic nowego się nie dowiedziałam- niestety.

Jeśli macie jakieś swoje wspomnienia zapisane w internecie na temat Tajlandii to proszę udostępnić mi stronę, chętnie poczytam :)

Spodziewałam się, że wykład będzie wyglądał inaczej, ale z przykrością stwierdzam że „parka” powinna była się bardziej przyłożyć i dopracować swoją prezentację.

Nasunęła mi się nawet myśl, że w sumie ja również mogłabym prowadzić takie spotkania na temat Sardynii i innych miejsc, do których udało mi się już dotrzeć :)

Zabieram się do pracy, stworzę prezentację!

Share this:

CONVERSATION