DOKOPAĆ SIĘ DO WNĘTRZA


     Każdy z Nas chce odnaleźć osobę, pracę, miejsce, które da szczęście na całe życie. Szukamy tego po to by pozbawić się trosk, zastępując je radością i uśmiechem w każdej sekundzie.


Sama od podstawówki rozwijałam swój głos, śpiewałam od rana do wieczora, lekcje śpiewu, konkursy to całe moje dzieciństwo. To dawało mi taką moc, kochałam to nad życie. Niestety troska innych ludzi o mnie nie pozwoliła mi na dalszy rozwój w tej dziedzinie, co okazało się ogromnym błędem. Dlatego daję Wam ogromną radę, abyście słuchali siebie, własnego serca.

Zajęłam się nauką, uczyłam się godzinami, co roku świadectwo z "paskiem", Po drodze epizod z zaburzeniami odżywiania i kolejny krok to studia inżynierskie- wszystko to okazało się stratą czasu.
 Teraz postanowiłam, że wytrwale będę dążyć do tego aby osiągnąć sukces.

Zrobiłam szkołę kosmetyczną, codziennie szkolę się w dziedzinie wizażu (moja praca na zdjęciu) oraz wtajemniczam się w techniki fotografii (każde foto pstryknęłam).

Udało mi się zdobyć mikrofon i powoli zaczynam coś nagrywać, chociaż jestem z siebie niezadowolona. Doświadczam depresji przez nieumiejętność zaśpiewania tego co chce. Brak ćwiczeń przez tyle lat daję się bardzo odczuć.

Mam nadzieję, że mój zapał, moja wizja i chęć działania da mi taką siłę, że osiągnę swój cel.
Wam również życzę dokopania się do waszych pragnień i rozpisania sobie drogi do wypełnienia przeznaczenia.




Share this:

CONVERSATION