POZYTYWNE ZMIANY./POSITIVE CHANGES




Po krótkim pobycie w Polsce (aż 4 dni) w celu załatwienia spraw tj. rozliczeniu pitu i tym podobne duperele :P , nastąpiło u mnie wiele zmian w Szkocji :D

Mianowicie zmieniłam pracę. Nadal pozostając kosmetyczką, ale w szkockim salonie piękności :)

Bardzo mnie to cieszy ponieważ teraz w większym stopniu mogę rozwijać znajomość angielskiego.
Dodatkowo w końcu pracuję na legalnych warunkach tj. mam umowę o pracę, stawkę godną wykonywania zawodu :)

Kolejną nowością jest to, że uczestniczę teraz w programie Modern Apprenticeship wspierającym młodzież co oznacza, że państwo Szkockie funduję mi naukę w roli fryzjera. To znaczy, że za rok będę również stylistką fryzur.

BĘDĘ KOMBO!

Następny news, jeśli ktoś mnie zna to wie, że mam szczęście do wygrywania różnych konkursów, co po raz kolejny się potwierdziło, a mianowicie wygrałam roczną kartę na rower miejski :P

Chyba na gram więcej filmików z rowerowymi wyprawami.
Cieszycie się? <3



After a short stay in Poland (4 days) to settle issues ie. The tax office and other time-consuming things, there has been a lot of changes in my Scottish life: D

Namely, I changed jobs. Still remaining beautician, but in the Scottish beauty salon :)

I am very happy because now I can develop more knowledge of English.
Additionally, at last I'm working on legal terms, ie. I have a contract of employment, the rate of worthy profession :)

Another novelty is that now participate in the Modern Apprenticeship supporting young people, which means that the state will fund my Scottish education as a hairdresser. This means that next year I will also hair stylist.

I WILL  BE KOMBO!

Next news, if anyone knows me knows that I am lucky to win various competitions, which once again is confirmed, namely, I won the annual tab for city bike: P

I guess I play more videos from cycling expeditions.
Are you happy? <3

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące życia w szkocji lub ogólne problemy życiowe- PISZ :)

Share this:

CONVERSATION