KOCHAJ SWOJĄ PRACĘ!


Targi fryzjersko-kosmetyczne we Wrocławiu

W niedziele miałam przyjemność uczestniczyć w #Targach Fryzjersko-kosmetycznych we Wrocławiu. 

Dodatkowo mogłam być modelką do zaprezentowania jednej z fryzur , wykonanej przez stylistę z firmy #RUSK. Jest to firma amerykańskiego pochodzenia, w Polsce istnieje od 3 lat.




Tyle na wstępie :)
Przechodząc do tematu, rozmawiając z przedstawicielami firmy zazdrościłam im ich radości z życia jakie prowadzą. Pracując spełniają swoje marzenia, cele i każdego dnia mogą rozwijać swoje umiejętności.

Mają możliwość uczestniczenia w kursach w kraju oraz za granicą.

COŚ WSPANIAŁEGO!

Życzę  wszystkim aby udało im się odnaleźć taką pracę :)

Niestety jestem przykładem osób, którzy nie mogą zdecydować się co na prawdę chcą ze swoim życiem zrobić.

Myśląc, że wybrało się świetne studia, po 2 latach okazuję się, że to nie jest to czego szukaliśmy, ale i tak decydujemy się skończyć ten rozdział tytułem inżyniera po 3,5 roku.
Czas ucieka.....
Szczerze powiedziawszy po tych latach nasza wiedza dotyczącego danej specjalości jest nikła i nadal zostajemy bez niczego. 

Lata mijają a my zastanawiamy się co da nam spełnienie. 

Kto wie czy właśnie gdybym słuchała cały czas siebie, nie patrząc na innych byłabym już tym kim chciałam i nie musiała bym  teraz o tym pisać.

Pozdrawiam ciepło i zachęcam do przemysleń.



Share this:

CONVERSATION