ŻYCIE BEZ OGRANICZEŃ


Jak wielu ludzi chce zmienić swoje życie?
Jak wielu z nas nie chce żyć stereotypowo, ale dąży do odnalezienia własnego ja i spełniania swojego życia według swoich pragnień?

Będąc na wydarzeniu Życie bez ograniczeń wiem, że tych ludzi jest garstka. Sami mówcy podkreślili, że inni nie mogli dotrzeć do nas ze względu na ogarniający ich wewnętrzny strach przed zmianą i porażką.

Mnie udało się dotrzeć na spotkanie i jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogłam doświadczyć i przeżyć te osiem godzin wśród ludzi pokazujących, że wszystko jest możliwe jeśli tylko tego chcemy. Wystarczy walczyć i działać, wierzyć w siebie i nie poddawać się a wszystko czego pragniemy stanie się rzeczywistością.

Najbardziej wstrząsnął i wzruszył moje emocje występ Lesa Browna i oczywiście Nicka Vujicica.
Cudowni ludzie, którzy mając ciężkie dzieciństwo i start w dorosłe życie odnaleźli swoją drogę poprzez dawanie innym ludziom swojej mocy i wiary w rzeczy, które dla większości są nie możliwe a okazują się być banalnie proste lub też trudne, ale poprzez wytrwałość wykonalne.

Po ich występach postanowiłam zmienić kilka gałęzi swojego życia. Powoli już zaczynając wprowadzać je do mojej nowej codzienności, wiem, że jeśli wytrwale będę dążyć dzień po dniu zrealizuję to co sobie wyznaczyłam!

Motywujący był także Łukasz Jakóbiak i Jakub B. Bączek. Obie postacie znane w Polsce.

Łukasz Jakóbiak "20m kwadratowych" przedstawił świetną prezentację dotyczącą swoich działań jakich się podejmuje, aby osiągać zamierzone cele. Powiem szczerze, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jego pomysłowością. Chętnie splagiatowałabym pomysł zawieszenia swojego kilku metrowego cv na płocie stojącego naprzeciwko wymarzonej pracy w celu mojego zatrudnienia.

Co do wystąpienia Jakuba Bączka, świetnie sprawdził się u mnie warsztat dotyczący rozmowy z "wewnętrznym ja". Super byłoby móc w pełni nad nim zapanować. Życie z wychowanym swoim wewnętrznym przyjacielem byłoby o niebo prostsze.

Podsumowując, było to 8 godzin bardzo satysfakcjonującej pracy.  Z takiego etatu chętnie bym skorzystała. Pełen rozwój swojej osobowości. 


Share this:

CONVERSATION