NAUKA CZYNI MISTRZA!


Człowiek uczy się całe swoje życie.
Po dwuletnim gadaniu w końcu kupiłam cały sprzęt do wykonywania paznokci żelowych.

Na razie udało mi się przekonać dwie koleżanki do bycia królikiem doświadczalnym, za co bardzo im dziekuję. Powiem szczerze, że JAKOŚ ta moja sztuka wyszła. Na pewno paznokcie nie były na tyle złe żeby dodać je na funpage alla "błędy kosmetyczek", ale też jeszcze dużo brakuję do perfekcji. 

Myślałam, że jest to trudniejsze do wykonania. Sprzęt też nie jest drogi jednak zbierałam się tak długo do jego kupna ponieważ sama jestem troche przeciwna sztuczności. Wiem, że technika żelowych paznokci niszczy paznokcie, ale też wiem, że wyglądają ekstra i dla wielu z nas jest to zbawienna metoda żeby każdego dnia mieć śliczne dłonie.

Share this:

CONVERSATION