#Sardynia



Cześć!
Oto jedno ze zdjęć z wyjazdu na przepiękną Sardynię.
Zwiedzałam tą tętniącą życiem wyspę razem z moim narzeczonym przez calutki miesiąc, także możecie się spodziewać wiele zdjęć i relacji z wysepki mającej 300 km długości :D





Zdjęcie wykonane jest w Porto Pino. Miasteczko słynące z długiej piaszczystej plaży i wydm.

Nas jednak nie interesowało smażenie się na piasku, dlatego dla małych odkrywców takich jak my istnieje właśnie taka zatoczka jak widać na photo kryjąca wielką grotę.

Grota nazywa się #DEI BACI. Z góry można skakać z wysokości 10m :)

Dla strachliwych (takich jak ja) można skakać z niższych poziomów, ale nie ma możliwości wejścia bez skoku :)


Na zdjęciu widać skok z jakiś 7 metrów- jak pisałam można też startować z wyższej  półki :D






Nurkując jest tak bogata roślinność i mnóstwo ryb, których się troszke boje, ale staram sie do nich przekonać. Przebywając w grocie modliłam się tylko żeby nie zaatakowała mnie murena, która kocha mieszkać w takich zakamarkach.

Pod wodą są też inne dziwne wielkie otwory, do których już nie odważyliśmy się wejść. ale zachęcam :)


Mam jeszcze jakieś 1000 kilka...zdjęć z Sardynii także jeszcze wiele opisów przede mną.


Dozobaczenia!


Share this:

CONVERSATION